مهاجرت

مهاجرت به کانادا

مهاجرت

مهاجرت به کانادا

  • ۰
  • ۰

اقامت کانادا

تورنتو، یکی از ده شهر خلاق دنیا

طبق مطالعات اخیر تورنتو به عنوان یکی از ده شهر برتر دنیا در زمینه خلاقیت معرفی شده است. موقعیت های شغلی قوی، موسسه های برتر آموزشی و محیط های کاری متنوع در این رتبه دهی نقش بسزایی داشته است. تورنتو با داشتن سطح بالایی از خلاقیت و نوآوری صاحبان مشاغل را برای سرمایه گذاری در این شهر تشویق می نماید.  

نوآوری در تورنتو

مهاجرت به کانادا از طریق  سرمایه گذاری در طول دهه های اخیر، تورنتو به عنوان یکی از غول های سرمایه گذاری وکسب و کار کانادایی در صحنه های جهانی ظاهر شده و با داشتن بازار اقتصادی پررونق، به جایگاهی مهم برای کاریابی و مهاجرت به کاناداتبدیل شده است. طبق مطالعاتی که سالانه توسط آژانس خلاقیت”  “2thinknow  گردآوری می شود، از بین500  شهر نوآورانه در سراسر دنیا، تورنتو با پیشرفت قابل توجهی نسبت به سال 2016، از جایگاه یازده ام به جایگاه هشتم ارتقا یافته است. این مطالعات ،خلاقیت را بر حسب معیارهای مختلفی مانند دارایی های فرهنگی، زیرساخت های انسانی و بازارهای شبکه ای می سنجد که تورنتو در تمامی آنها بسیار خوب است. مهاجرت به کانادا از طریق  سرمایه گذاری کبک مونترال، ونکوور و کبک هم رتبه های قابل ملاحظه ای در این مطالعه به دست آورده اند و به جامعه اقامت کانادا در زمینه خلاقیت در صنعت کارفرمایی کمک بسزایی نموده اند.

کسب و کار، فرهنگ و تحصیلات

تورنتو به عنوان یک مرکز کسب و کار، پایتخت خلاقیت کانادا محسوب می شود. علی رغم اقتصاد جهانی ضعیف، بازار کار پررونق و فرصت های شغلی وسیعی که تورنتو دارد، به خلاقیت این شهر کمک می کند. این خلاقیت بیشتر به گوناگونی وسیع در هر دو بخش گزینه های شغلی و آرایش های فرهنگی شهر نسبت داده شده که به پرورش خلاقیت در زمینه های مختلف می پردازد.

درصد قابل توجهی از بازار کار تورنتو شامل موسسات ملی می شود که همراه با بانک ها و موسسات سرمایه گذاری نقش مهمی در اقتصاد دارند. همچنین زمینه های نوظهور خلاقانه اخیر از جمله بیوتکنولوژی، داروسازی و علوم کامپیوتر به تورنتو اجازه سرمایه گذاری و پیشرفت در بازارهای متمرکز و جانبی را داده است. مشهوریت برنامه استانی انتاریو نیز بیشتر به سرمایه کسب و کار موفق تورنتو نسبت داده شده است. بسیاری از افراد به همراه موج خلاقیت در طول سال های اخیر، برای افزایش استخدام و مزایای کاری جذب تورنتو شده اند.

 

 

 

  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • کاوه مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی